Monday, March 19, 2007

lucky..am i?

saye rasa saye bertuah..punya kawan-kawan yg always there tak kire susah atau senang.kawan-kawan yg mmg tak pernah menolak,bile saye memerlukan pertolongan.terima kaseh kawan.without u, saye tatau nak buat ape.korang always saying the truth.korang trying to tell me the truth..eventhough menda tu sgt pedih.terima kasih kawan kerana sgt caring.

saya rasa saya bertuah..punya kakak.yg sgt ambil berat even dia menunjukkan kasih sayang seorang kakak to adiknye in her own wierd way,tapi saye tahu,she cares.Sis, I'm sorry for being such an arsehole.I know I am.I never listened.

owh,and saye rase saya bertuah ada parents yg sgt mengasihi saya in their own weird way also..but i know..they deeply luv me..cuma kadangĀ² saya tak pernah sedar betapa dalamnya kasih sayang dorang utk saye.

but then..sumthing 'lost' inside me.


..sunyi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home